مرجع دانلود انواع فایل ها و پکیج های آموزشی، پایان نامه و مقالات دانشگاهی

محل لوگو

نظرسنجی سایت

سلام دوست گرامی، از چه طریقی با ما آشنا شدید؟ بابت نظر ارزشمندتون سپاسگزاریم

آمار بازدید

  • بازدید امروز : 14
  • بازدید دیروز : 134
  • بازدید کل : 1016612

دانلود مقاله چگونه ورزش كنيم


دانلود مقاله چگونه ورزش كنيم

دانلود مقاله چگونه ورزش كنيم

 

 

مراقبت بيومكانيكي: متغيرهاي ديداري قابل دسترسي

بسياري از متخصصان حركات انساني روي اهميت اين موضوع براي مربيان و معلمان تأكيد دارند، جداي از اين مهارت در مراقبت (پايه اي براي 1) كنترل و ايجاد (محيطي ايمن،2) مطمئن بودن از اينكه ورزشكار (دانش آموز مشغول كار خود است،3) تحليل و ارزيابي اجراي حركات را به منظور (ارزيابي مهارت،4) اصلاح كردن حركات به منظور افزايش مهارت. البته موفقيت در دو مورد اول پيش شرط موفقيت در دو مورد آخر است.

بيشترين تحقيقات كه روي اين موضوع در محيطهاي آموزشي توسط بارت(Barret) و آليسون (Allison) انجام شده است. آنها روي برداشت افرادي كه كم و بيش با ورزش در محيط مجتمع سروكار داشته اند تحقيق كرده اند بارت روي نياز معلمان به طرحي از آن چه آنها مراقبت مي كنند و چگونگي اين مراقبت بحث كرد. به ويژه توجه خاصي به شناسايي موارد بحراني (خطرناك) (يعني مواردي كه حركات يا محيط روي نتيجه عملكرد تأثير بدي مي گذارند) داشت. آليسون تأكيد داشت كه مراقبان بي تجربه به جزئيات حركات توجهي نمي كنند و اين مسأله را ناشي از مشكل تشخيص ويژگيهاي مرتبط و غير مرتبط مي دانست.

تعداد كمي از محققان جنبه هاي قابل ارزيابي مراقبت را بررسي كرده اند. در اين مطالعات محيط با محدود كردن آن به نمايش اطلاعات يك فيلم يا ويدئو از يك يا دو ورزشكار ساده شد. از مراقبان خواسته شد تا براي هر نمونه حركتي ؟؟ ساده مثل درجه بندي يا تعيين نوع حركت را ارائه كنند هر چند همه ناظران قادر بودند بعضي از خصوصيات سلسله مراتبي (ترتيبي) خاص حركت را بفهمند اما ناظران با تجربه تر قادر بودند اطلاعات خاص و دقيق تري ارائه كنند.

هوف مان (Hoffman) و همكارانش نيز چند تحقيق درباره ويژگيهاي قابل ارزيابي مراقبت (نظارت) انجام داده اند، آنها نيز حركات را در يك محيط ساده شده اما با اين تفاوت كه تأكيد روي جنبه هاي بيومكانيكي بود تا كلي نمايش دادند. محققان مجموعه اي از توضيحات پذيرفتني درباره هر حركت را ارائه دادند از مراقبان خواستند تا اين توضيحات را با مشاهدات خود تلفيق كنند و مشخص شد كه توانايي تشخيص درست جنبه هاي بيومكانيكي يك حركت نتيجه تجربه در نظارت و آشنايي با آن مهارت است.

در حالي كه مطالعات و سايرين زير ساختي ايجاد كرده اند كه بتوان روي ان كاركرد، ولي سئوالات بسياري بي پاسخ مانده است. براي مثال، در نبود توضيحات از پيش تعيين شده دربارة يك حركت، مراقبان چه گزينه هايي را براي چه چيز، كجا، و كي مشاهده كردن انتخاب كنند؟ آيا مراقبان بي تجربه گزينه هايي مشابهي انتخاب مي كنند اما براي فهميدن نياز به تكرار بيشتري دارند؟ چه تعداد از توانايي مراقبت نتيجة تجربه است تا آشنايي با آن مهارت؟ به اين ترتيب: هدف از اين تحقيق رسيدن به جوابهايي به اين سئوالات است.

شيوه ها :

در اين تحقيق ده مراقب به عنوان آزمايش شونده شركت كرده اند. شش تاي آنها به دليل سابقة تدريس يا مربي گري با تجربه محسوب شده اند. چهارتاي ديگر مبتدي تلقي شده اند: آنها با ورزشها ناآشنا نبوده اند اما در تحليل مهارت ها ناآشنا بوده اند. هيچ كدام از مبتديان فعاليت مربي گري يا تدريس نداشته اند.

كاري كه همة آزمايش شونده ها مشاهده كردند پرتاب لاكروس بود. كار نسبتاً ناپيوسته بود. به اين دليل انتخاب شده بود كه براي همه آزمايش شونده ها تقريباً ناآشنا بود. كسي كه اين حركت را انجام مي داد يك ورزشكار بود. اما در اين رشته نه آموزشي ديده بود و نه تخصصي داشت.

فيلمي از نماي بالا از ورزشكار هنگامي كه چند قدم برداشت و توپ را پرتاب كرد تهيه شد. در مقدمه طولاني پيش از انجام حركت در فيلم گذاشته شد كه آزمايش شونده ها قبل از اينكه هر حركتي اتفاق بيافتد به آن علاقه مند شوند. جزئيات كامل حركت نيز در فيلم ضبط شده وجود داشت، تمام حركت در كادر دوربين بود و تنها چيزي كه در هر زمان خارج از كادر بود توپي بود كه پرتاب شد.

به آزمايش شونده ها گفته شد فيلم لاكروس را مشاهده خواهند كرد و اينكه آنها بايد نقش مربي تا معلم (اين گزينه به عهده خودشان بود) را در آن صحنه فرض كنند. و آنها به عنوان يك مربي يا معلم وظيفه داشتند تا درسي حركت ورزشكار را بررسي كنند. دستورالعملي به آنها داده شد تا گزينه هاي خوب، بد، درست، نادرست، مطلوب يا نامطلوب را انتخاب كنند. به آزمايش شونده گفته شد تا اهميت هر كدام از مشاهداتشان را توضيح دهند. هر نظري قابل قبول بود صرف نظر از اينكه براي مشاهده كننده كلي يا بي اهميت باشد. تا حدي هم اين كار را براي اطمينان از اينكه همه مشاهده كننده ها (به ويژه بي تجربه ها) با هدف مشتركي اين كار را مي كنند. هر چند اين مسأله به آنها گفته نشد ولي انتظار مي رفت هر مراقب استراتژي مشاهده خود را طراحي و اجرا كند.

فيلم پرتاب با يك مانيتور 19 اينچ رنگي نشان داده شد. و چند بار براي مراقبان تكرار شد. بعد از هر سه بار پخش شدن فيلم به آزمايش شونده شان وقت مورد نياز نوشتن (بيان كردن) مشاهداتشان داده شد. اين كار براي اطمينان از اينكه همه آزمايش شوندگان تكرار بعدي را مي بينند انجام شد بعد از اتمام سه بار تكرار اول از آزمايش شوندگان خواسته شد در پايان نوشته هايشان علامت بگذارند. به اين دليل كه بتوان چيزهايي كه در مشاهدات اول ديده شده را از مشاهدات بعدي جدا كرد. سپس آنقدر فيلم تكرار شد تا همة مشاهده كننده ها، مشاهداتشان را كامل كنند.

اطلاعات با استفاده از شيوه هاي نوع شناسي و مقايسه مداوم جوتز(Goetz) و لوكامپت (Locompte) دسته بندي شد. با تشخيص تغييرات به صورت جداگانه اطلاعات با دسته بندي نوشته هاي هر آزمايش شوند به جوابهاي جداگانه درباره ورزشكار و حركت او كاهش يافت. در تغييرات معنايي يا استنباط خيلي زياد يا خيلي كم از نوشته ها احتياط شد. بعد از بررسي اينكه چه چيز مشاهده شده و كي و كجا هم با مقوله هاي موقتي يا فضايي هادسون (Hadson) بررسي شد. تعاد جوابهاي براي هر مقوله براي مقايسه گروه ها به كار گرفته شد.

نتايج و مباحث:

نوع جوابها در بين آزمايش شوندگان متفاوت بود. براي مثال بعضي از مراقبان مطالب كمي را ؟؟ عنوانهايي مثل نادرست نوشته بودند و بعضي ديگر چند پاراگراف كوتاه نوشته بودند. به منظور تحليل اينها، بعضي از جملات مركب به متغيرهاي جداگانه تفكيك شدند در بقيه موارد جملات پي در پي اثر اطلاعات ارائه شده اضافي يا توضيح داده شده بودند بعنوان يك متغير به حساب آمدند.

در كل، 29 جواب جداگانه درباره اجراي حركت نوشته شده بود. اعضاي گروه با تجربه متوسط 12 متغير را گزارش كردند. مراقبان مبتدي متوسط 8 متغير را، در سه نمايش اول فيلم نمونه مراقبان با تجربه حدود8 متغير را نوشته بودند و مبتدي ها حدود 5 متغير. بنابراين مراقبان با تجربه طور متوسط توانستند در سه بار نمايش تعداد متغيرهايي را كه مبتدي ها در چندين دفعه بفهمند.

باتجربه ها نه تنها اظهار نظرهاي بيشتري درباره حركت نسبت به مبتديان داشتند، بلكه اين اظهار نظرها دقيق تر هم بود، براي مثال اعضاي گروه با تجربه مفهوم همانگي را با اصطلاحاتي مثل هم زمان و حركت در زمان مناسب ذكر كرده بودند. در مقابل مبتديان اين را با اصطلاحاتي مثل مكث كوتاه يا او دويد، ايستاد و سپس پرتاب كرد.

علاوه بر مشاهدات حركت، مطالبي غير از حركت نيز عنوان شد. به عبارت ديگر، تعداد كمي از مراقبان با تجربه درباره ويژگي هايي كه قادر نبودند ببينند اظهار نظر كرده بودند.

هيچ كدام از مراقبان مبتدي نتوانسته بودند چنين مطالبي را بيان كنند، شايد بعضي مراقبان با تجربه طرحي را براي كارشان تهيه كرده بودند كه تا حدي قابل انطباق با اطلاعات موجود نبود.

مقايسه ديگر بين مراقبان با تجربه و مبتدي مربوط به جوابهايي درباره ورزشكار بود تا درباره حركت در حالي كه مبتديان مطالبي مثل“ نا اميده” يا “نياز به اعتماد به نفس بيشتر” را نوشته بودند، اين اظهار نظرها مي تواند نشان دهنده اين باشد كه مراقبان مبتدي از اطلاعات كينماتيك براي استدلالاتي درباره ورزشكار استفاده كرده تا درباره حركت.

 

فهرست منابع:

1) برایان، شارکی. فیزیولوژی ورزش (راهنمای مربیان) ، ترجمه فرهاد رحمانی نیا، انتشارات اداره کل تربیت بدنی وزارت آموزش و پرورش، بهار 1374.

(2پاکزاد، پرویز. ایمونوگلوبولینها در سلامت و بیماری، مؤسسه نشر جهاد، تابستان 1373.

3) پیری، مقصود. تأثیر فعالیت های بدنی منظم بر روی سیستم ایمنی هومورال (ایمونوگلوبولینهای G، A و M سرم)، پایان نامه دکتری، دانشگاه آزاد اسلامی، 1376.

(4جان. ار . ساتن، هنریک گالبو و همکاران. هورمونها و فعالیت های بدنی، ترجمه عباسعلی گائینی، انتشارات اداره کل تربیت بدنی وزارت آموزش و پرورش، بهار 1374.

(5ابراهیم، خسرو. اثر فعالیت بدنی روی سیستم دفاعی بدن، اولین کنگره سراسری ورزش از دیدگاه پزشکی . دانشگاه علوم پزشکی یزد . 28-26 آبان 1371.

(6جان . برناد. هنری. ایمونولوژی و ایمونوپاتولوژی دیویدسون، ترجمه پروین رجبی و همکاران، انتشارات دانشگاه علوم پزشکی اصفهان،؛ بهار 1377.

(7دلاور، علی. روشهای آماری در روانشناسی و علوم تربیتی، انتشارات دانشگاه پیام نور، اردیبهشت 1370.

(8رسایی، محمد جواد و همکاران. سازگاری هورمون و ورزش، انتشارات دانشگاه تربیت مدرس، 1373.

(9علی نژاد، آقا. آثر ورزشی روی سیستم ایمنی بدن، مجله المپیک سال ششم، شماره های 1 و 2 (پیاپی 11) ، بهار و تابستان 1377.

(10فاکس، ماتیوس. فیزیولوژی ورزشی، ترجمه اصغر خالدان جلد اول و دوم، انتشارات دانشگاه تهران، 1386.

(11فرید حسینی، رضا و همکاران. ایمونولوژی، انتشارات آستان قدس رضوی، 1376.

(12کلود، بوچارد، ری . جی، شفارد و همکاران. ورزش آمادگی و تندرستی، ترجمه عباسعلی گائینی . انتشارات اداره کل تربیت بدنی وزارت آموزش و پرورش ، تابستان 1377.

(13 گایتون، هال . فیزیولوژی پزشکی. ترجمه احمد رضا نیاورانی، زیر نظر محمد رخشان، نشر طبیب، تابستان 1377.

(14گری و مورال، جرج . مک گلین، مبانی فیزیولوژی تمرین قدرتی، ترجمه فرهاد رحمانی نیا، انتشارات دانشگاه گیلان، بهار 1377.

(15 نلسون. ایمونولوژی، آلرژی، روماتولوژی، ترجمه مسعود موحدی و محمد قره گزلو، با نظارت مصطفی معین ، انتشارات جهاد دانشگاهی مشهد، پاییز 1375.

 

 

تعداد صفحات:31

متن کامل را می توانید دانلود نمائید چون فقط تکه هایی از متن در این صفحه درج شده (به طور نمونه) و ممکن است به دلیل انتقال به صفحه وب بعضی کلمات و جداول و اشکال پراکنده شده یا در صفحه قرار نگرفته باشد که در فایل دانلودی متن کامل و بدون پراکندگی با فرمت وردwordکه قابل ویرایش و کپی کردن می باشند موجود است.


مبلغ قابل پرداخت 36,700 تومان

توجه: پس از خرید فایل، لینک دانلود بصورت خودکار در اختیار شما قرار می گیرد و همچنین لینک دانلود به ایمیل شما ارسال می شود. درصورت وجود مشکل می توانید از بخش تماس با ما ی همین فروشگاه اطلاع رسانی نمایید.

Captcha
پشتیبانی خرید

برای مشاهده ضمانت خرید روی آن کلیک نمایید

نمونه سوالات انباردار رشته حسابداری فنی حرفه ای | کاردانش  با جواب

نمونه سوالات انباردار رشته حسابداری فنی حرفه ای | کاردانش با جواب

این مجموعه مناسب برای هنرجویان هنرستان های فنی و کاردانش و همچنین هنرجویان سازمان  فنی و حرفه ای و سایر آموزشگاه ها جهت آمادگی آزمون می باشد  مجموعه شامل 4 فایل PDF با بیش از 120 سوال به همراه جواب می باشد قسمتی از محتوای فایل جهت بررسی شما پیش از خرید در زیر نمایش داده ... ...

لیست پسوند و پیشوند فامیلی مورد تایید سازمان ثبت احوال

لیست پسوند و پیشوند فامیلی مورد تایید سازمان ثبت احوال

لیست پسوند و پیشوند فامیلی مورد تایید سازمان ثبت احوال ... ...

دانلود کتاب صوتی ژرفای زن بودن

دانلود کتاب صوتی ژرفای زن بودن

عنوان کتاب: ژرفای زن بودن نویسنده: مورین مورداک مترجم: سیمین موحد فرمت فایل ها: mp3 تعداد فایل ها: 17 حجم کل فایل ها: 106 مگابایت مدت زمان پخش: 8 ساعت زبان: فارسی توضیحات: کتاب صوتی «ژرفای زن بودن» با روایتی گرم، تاثیرگذار و دلنشین می‌شنویم. نویسنده‌ی این کتاب ... ...

طرح جابر برگ

طرح جابر برگ

طرح جابر برگ طرح جابر برگ، یک پروژه علمی تحقیقاتی است که تقریبا از سال 1394 در مدارس ابتدایی پایه اول تا ششم انجام میگیرد. نام این طرح برگرفته از اسم دانشمند مشهور ایرانی ، جابر بن حیان،که ملقب به پدر علم شیمی می باشد. گرچه والدین بسیاری از دانش آموزان با این طرح آشنا هستن ... ...

دریافت فایل : طرح جابر برگ
طرح جابر حرکت جانوران

طرح جابر حرکت جانوران

طرح جابر حرکت جانوران طرح جابر حرکت جانوران مناسب برای پایه دوم دبستان به همراه دفتر کارنما با فرمت ورد و قابل ویرایش این فایل کامل و آماده است و جهت ارائه به همکاران فرهنگی میباشد. این نمونه طرح جابر که برای شما تهیه کرده ایم و با قیمت مناسب در دسترس شما قرار ... ...

طرح جابر هوش مصنوعی

طرح جابر هوش مصنوعی

طرح جابر هوش مصنوعی طرح هوش مصنوعی مناسب برای پایه چهارم و پنجم دبستان به همراه دفتر کارنما .بافرمت ورد وقابل ویرایش این فایل کامل و آماده است و جهت ارائه به همکاران فرهنگی میباشد. این نمونه طرح جابر که برای شما تهیه کرده ایم و با قیمت مناسب در دسترس شما قرار داده ایم طرح ... ...

دریافت فایل : طرح جابر هوش مصنوعی
دانلود رایگان کتاب صوتی پرفروش و کمیاب 48 قانون قدرت رابرت گرین

دانلود رایگان کتاب صوتی پرفروش و کمیاب 48 قانون قدرت رابرت گرین

کتاب 48 قانون قدرت پرفروش‌ترین اثر برای کسانی است که خواهان قدرت هستند یا می‌خواهند خود را در برابر قدرت دیگران تجهیز کنند. رابرت گرین در این کتاب به شما می‌آموزد چگونه در تمام عرصه‌های زندگی قدرتمند شوید حجم 11 مگا بایت پشتیبانی: 09380317800 ... ...

عدالت از دیدگاه نهج البلاغه

عدالت از دیدگاه نهج البلاغه

حجم فایل : 115.2 KB نوع فایل : پاور پوینت تعداد اسلاید ها : 33 عدالت از دیدگاه نهج البلاغه بسم الله الرحمن الرحیم فهرست: تعریف عدلچگونگی واداشتن نفس به عدالتویژگی های عدالتعوامل نیل به ستمگریاقسام ظلم و ستمنشانه های ستمکارانعواقب ظلم و ستماثرات عدالتاهمیت عدالتتوصیه هایی ... ...

پکیج کسب درآمد میلیونی ( تضمینی و تست شده)

بسم الله الرحمن الرحیم  *کسب درآمد از اینترنت روزانه ۲،۰۰۰،۰۰۰ میلیون تومان تضمینی و تست شده*  آپدیت جدید آبان ۱۴۰۲  ((آموزش صفر تا صد کسب درآمد اینترنتی بالای ۵۰،۰۰۰،۰۰۰ میلیون تومان ماهانه، پشتیبانی ۲۴ ساعته ۷ روز هفته، ۱۰۰%حلال شرعی، کاملاً واقعی و تست ...

شکوفایی علم فیزیک و مکانیک و شیمی در تمدن اسلامی

شکوفایی علم فیزیک و مکانیک و شیمی در تمدن اسلامی

حجم فایل : 382.2 KB نوع فایل : پاور پوینت تعداد اسلاید ها : 15 1 شکوفایی علم فیزیک و مکانیک و شیمی در تمدن اسلامی 2 تهیه کننده: استاد یار حسین اویسی مرکز تربیت معلم شهید رجایی و دانشگاه بین المللی امام خمینی(ره) قزوینWeb: ovicy.blogfa.com Email: hovicy8@yahoo.com 3 ... ...

کتاب از سیر تا پیاز بازاریابی شبکه ای

کتاب از سیر تا پیاز بازاریابی شبکه ای

نام کتاب : از سیر تا پیاز بازاریابی شبکه ای نویسنده : زیگ زیگلار مترجم : زینب فرجی و مصطفی عابدینی فرد فرمت : pdf ... ...

طرح جابر هوا

طرح جابر هوا

طرح جابر هوا طرح جابر هوا مناسب برای پایه اول دبستان به همراه دفتر کارنما .بافرمت ورد وقابل ویرایش این فایل کامل و آماده است و جهت ارائه به همکاران فرهنگی میباشد. این نمونه طرح جابر که برای شما تهیه کرده ایم و با قیمت مناسب در دسترس شما قرار داده ایم طرح جابر کلاس اول ... ...

دریافت فایل : طرح جابر هوا
طرح جابر زنبور

طرح جابر زنبور

طرح جابر زنبور طرح جابر زنبور برای پایه چهارم و پنجم دبستان به همراه دفتر کارنما .بافرمت ورد وقابل ویرایش این فایل کامل و آماده است و جهت ارائه به همکاران فرهنگی میباشد. این نمونه طرح جابر که برای شما تهیه کرده ایم و با قیمت مناسب در دسترس شما قرار داده ایم طرح جابر پایه ... ...

دریافت فایل : طرح جابر زنبور
MTI

MTI

حجم فایل : 535.9 KB نوع فایل : پاور پوینت تعداد اسلاید ها : 14 بنام خدا MTI مقدمه: MTI : Moving Target Indication آشکار ساز اهداف متحرک در رادار های موج پیوسته(CW) با استفاده از تغییر فرکانس دوپلر در یک هدف متحرک میتوان سرعت نسبی این هدف را مشخص کرد. که ما این ویژگی را ... ...

دریافت فایل : MTI
سابلیمینال بخشش و رهایی

سابلیمینال بخشش و رهایی

خواص استفاده از سابلیمینال بخشش و رهایی: بخشش دیگران رهایی از افکار آزار دهنده رهایی و آزادی و کینه ها تسلط بر خویشتن و زندگی خویش رهایی و آزادی بازگشت نشاط و شادی در زندگی جایگزین کردن افکار مثبت حتما برای شما هم پیش آمده که یک سری افکار آزار دهنده که مربوط به ... ...

اوضاع اجتماعی اقتصادی و فرهنگی ایران در دوران قاجار

اوضاع اجتماعی اقتصادی و فرهنگی ایران در دوران قاجار

حجم فایل : 442.5 KB نوع فایل : پاور پوینت تعداد اسلاید ها : 10 بنام خدا تاریخ ایران وجهان 2 اوضاع اجتماعی اقتصادی و فرهنگی ایران در دوران قاجار اوضاع اجتماعی:جمعیت ایران – 5 تا 6 میلیون نفر – 12- 40 درصد ایلات- 40 درصد روستانشینان- 20 درصد شهر نشین – شهر های مهم – گروه ها ... ...

کنترل کیفی دستگاههای سی تی اسکن

کنترل کیفی دستگاههای سی تی اسکن

حجم فایل : 7.3 MB نوع فایل : پاور پوینت تعداد اسلاید ها : 135 کنترل کیفی دستگاههای سی تی اسکن مقدمه آزمون های کنترل کیفی آزمون هاي كنترل كيفي آزمون های بحرانيآزمون های پذيرشآزمون هاي دوره ایآزمون هاي ويژه تعمير و نگهداري آزمون هاي بحراني آزمون هائی هستند که بمنظور ... ...

بوفه 1

بوفه 1

طرح بوفه ،پلان 2برش ،پرسپکتیو و سایت پلان (طراحی شده توسط گروه آرت) ... ...

دریافت فایل : بوفه 1
پسماندهای الکتریکی و الکترونیکی چیست؟

پسماندهای الکتریکی و الکترونیکی چیست؟

حجم فایل : 1.7 MB نوع فایل : پاور پوینت تعداد اسلاید ها : 29 بنام خدا پسماندهای الکتریکی و الکترونیکی چیست؟Electrical-Waste (E-Waste)(Waste Electrical and Electronic Equipment (WEEE یک اصطلاح مورد استفاده برای پوشش تقریبا تمام تجهیزات الکتریکی و الکترونیکی است که می ... ...

فنون و مهارت هاي ارتباطي در پيشگيري از اعتياد

فنون و مهارت هاي ارتباطي در پيشگيري از اعتياد

حجم فایل : 933.8 KB نوع فایل : پاور پوینت تعداد اسلاید ها : 125 بنام خدا فنون و مهارت هاي ارتباطي در پيشگيري از اعتياد سرفصل هاي درس مقدمه تعريف فرايند ارتباط موانع ارتباط ويژگي هاي ارتباط در گروه هاي مختلف سني ويژگي هاي برقراري ارتباط با گروه هاي مختلف تعريف كانال هاي ... ...

روش های تحریک الکتریکی مغز

روش های تحریک الکتریکی مغز

حجم فایل : 722.0 KB نوع فایل : پاور پوینت تعداد اسلاید ها : 25 روش های تحریک الکتریکی مغز:Transcranial Electrical:ECT (Electro-Convulsive Therapy)CES (Cranial Electrical Stimulation)TDCS (Transcranial Direct Current Stimulation) Surgical:VNS (Vagus Nerve Stimulation)DBS ... ...

دانلود کتاب صوتی مهار ناشدنی

دانلود کتاب صوتی مهار ناشدنی

عنوان کتاب: مهار ناشدنی نویسنده: نیک وی آچیچ مترجم: مسیحا برزگر گوینده: امیرمحمد صمصامی فرمت فایل ها: mp3 تعداد فایل ها: 20 حجم کل فایل ها: 283 مگابایت مدت زمان پخش: 9 ساعت و 46 دقیقه زبان: فارسی توضیحات: در کتاب مهار ناشدنی – نیک وی آچیچ، قدرت باور نکردنی ایمان ... ...

طرح جابر توربین بادی

طرح جابر توربین بادی

طرح جابر توربین بادی طرح جابر توربین بادی مناسب برای پایه چهارم و پنجم دبستان به همراه دفتر کارنما .بافرمت ورد وقابل ویرایش این فایل کامل و آماده است و جهت ارائه به همکاران فرهنگی میباشد. این نمونه طرح جابر که برای شما تهیه کرده ایم و با قیمت مناسب در دسترس شما ... ...

دریافت فایل : طرح جابر توربین بادی
اورژانسهاي روانپزشكي

اورژانسهاي روانپزشكي

حجم فایل : 62.0 KB نوع فایل : پاور پوینت تعداد اسلاید ها : 36 بنام خدا اورژانس‌هاي روانپزشكي اورژانس روانپزشكي (Psychiatric emergency) هر رفتار غيرمعمول، اختلال خلق يا تفكر كه اگر بسرعت مورد توجه قرار نگيرد، ممكن است منجر به آسيب به خود يا ديگران شود. علل اورژانس‌هاي ... ...

نمونه برداری و آنالیز آلاینده های خروجی دودکش

نمونه برداری و آنالیز آلاینده های خروجی دودکش

حجم فایل : 1.3 MB نوع فایل : پاور پوینت تعداد اسلاید ها : 40 بنام خدا نمونه برداری و آنالیز آلاینده های خروجی دودکش نمونه برداری ذرات خروجی دودکشنمونه برداری گازهای خروجی دودکش آلاینده های خروجی دودکش نمونه برداری از ذرات دودکش نمونه برداری از ذرات دودکش تعيين محل نمونه ... ...

تاثیر نیروی زلزله بر پی سد ها

تاثیر نیروی زلزله بر پی سد ها

حجم فایل : 386.3 KB نوع فایل : پاور پوینت تعداد اسلاید ها : 20 به نام خداوند بخشنده مهربان موضوع : تاثیر نیروی زلزله بر پی سد ها مقدمه: آسیب پذیری سدهای خاکی در برابر زلزله از دیرباز مورد توجه بوده زیرا مکرار شاهد ناپایداری آنها در هنگام زلزله های قوی و مخرب بوده ایم. ... ...

بهداشت فردی و عمومی

بهداشت فردی و عمومی

حجم فایل : 166.1 KB نوع فایل : پاور پوینت تعداد اسلاید ها : 35 بسم الله الرحمن الرحیم بهداشت فردی و عمومی تعريف آموزش بهداشت به طور کلي، آموزش بهداشت عبارت است از «تشويق و ترغيب مردم براي قبول و نگاهداري رفتار و اعمالي که براي ادامه زندگي سالم ضروري است، و هم چنين به ... ...

دریافت فایل : بهداشت فردی و عمومی
مسایل رفتاری درشغل نگهبانی

مسایل رفتاری درشغل نگهبانی

حجم فایل : 1.9 MB نوع فایل : پاور پوینت تعداد اسلاید ها : 31 درس سمينار در مسايل رفتاريموضوع :مسایل رفتاری درشغل نگهبانی امام علی(ع) نعمتان مجهولتان اﻟﺻﺣﺔ و ألأماندو نعمت ناشناخته است ، سلامتی و امنیت عناوین سمینار تعریفانواع نگهبان وظایف نگهبان ضرورت شغل نگهبانیشیوه ... ...

آسیب های مچ پا و پا

آسیب های مچ پا و پا

حجم فایل : 1.7 MB نوع فایل : پاور پوینت تعداد اسلاید ها : 38 آسیب های مچ پا و پا آناتومی مچ پا استخوانهای : درشت نی نازک نی قاپ رباط های : قاپی – نازک نی قدامی پاشنه ای – نازک نی دلتوئید سندیسموز تاندون عضله درشت نی خلفی انواع آسیب ها شکستگی استخوان ها دررفتگی مفصل ... ...

دریافت فایل : آسیب های مچ پا و پا

اگر به یک وب سایت یا فروشگاه رایگان با فضای نامحدود و امکانات فراوان نیاز دارید بی درنگ دکمه زیر را کلیک نمایید.

ایجاد وب سایت یا
فروشگاه حرفه ای رایگان

مرجع دانلود انواع فایل ها و پکیج های آموزشی، پایان نامه و مقالات دانشگاهی

فید خبر خوان    نقشه سایت    تماس با ما