مرجع دانلود انواع فایل ها و پکیج های آموزشی، پایان نامه و مقالات دانشگاهی

محل لوگو

نظرسنجی سایت

سلام دوست گرامی، از چه طریقی با ما آشنا شدید؟ بابت نظر ارزشمندتون سپاسگزاریم

آمار بازدید

  • بازدید امروز : 54
  • بازدید دیروز : 63
  • بازدید کل : 1013896

دانلود کتاب رژیم لاغری 14 روزه دکتر آتکینز


دانلود کتاب رژیم لاغری 14 روزه دکتر آتکینز

کتاب رژیم لاغری 14 روزه دکتر آتکینز

 

رژیم اتکینز ابداعی دکتر رابرت آتکینز می باشد . وی پزشک امریکایی و متخصص قلب و عروق می باشد . ۱۰ و ۲۵ سال برای مداوای اضافه وزن فعالیت کرده و اذعان می دارد که اکثر بیمارانم در عرض یازده سال گذشته در ابتدا برای کاهش وزن مراجعه نکرده اند بلکه وزنی که آنها کم کرده اند در نتیجه ی درمانی بوده که وی برای رفع مشکلات اساسی تر آن ها( بیماری های قلبی عروقی ، دیابت ، فشار خون بالا )در نظر گرفته اند.

 

 

وی چاقی را یک اختلال متابولیکی می دانند که در اثر زیادی انسولین درخون و مقاومت سلول ها در برابر انسولین به وجود می آید وچاقی اصلا ربطی به سوخت و ساز چربی که خورده می شود ندارد .با وجود این در دوره ای که ما زندگی می کنیم رژیم غذایی کم چربی به طوری همه گیر شده که به صورت یک رژیم استاندارد در آمده است .

تقریبا همه ی چاقی های مرضی علت سوخت و سازی ندارند . هورمون انسولین و تاثیر آن روی میزان قند خون با سلامتی کلی بدن و بیماری قلبی و سکته ارتباط مستقیم دارد و هورمون انسولین در پاسخ به کربوهیدرات ترشح می شود ، هر چه کربوهیدرات مصرفی بیشتر شود ترشح انسولین افزایش می یابد پس ما می توانیم با کاهش کربوهیدرات مصرفی اختلال سوخت و سازی ناشی از انسولین را تحت کنترل بگیریم . اصلاح این سوخت و ساز باعث کاهش وزن می شود در حالیکه ممکن است کالری مصرفی بیش از قبل باشد.

 

 

 

با شروع رژیم بعد از ۴۸ ساعت که ذخایر گلیکوژن بدن تمام می شود چربیها ی ذخیره شده در بدن شروع به آب شدن ( لیپولیز ) می کند که سطح بالای اسید های چرب در خون گواه این مطلب است . شیوع بالای مرض قند ، بیماریهای قلبی و فشار خون در افراد چاق به علت افزایش غیرعادی انسولین است . در رژیم کم کربوهیدرات بدن این امکان را پیدا می کند که با آن که کالری را به مقدار لازم دریافت می کند ولی به طور مداوم وزن و اندازه کم می کند یعنی کالری زودتر از آن که جذب شود به صورت حرارت از بدن خارج می شود .

 

پیروی از رژیم در افراد چاق ثابت شده که میزان کلسترول و فشارخون را کاهش می دهد .

 

 

خوردن کربوهیدرات چه از منابع مستقیم آن و چه از منابع غیر مستقیم ( کربوهیدرات پنهان ) است . چون محدودیت مصرف پروتئین و چربی وجود ندارد احساس گرسنگی نیز پیش نمی آید و کم کم اشتها کم می شود . از آنجا که در اغلب رژیم وزن از دست رفته که معمولا هم به سرعت به وجود می آید بر می گردد رژیم اتکینز دارای ۴ نوع با ۴ مرحله است .

۱مرحله مقدماتی Induction diet

۲رژیم در حین کم کردن وزن Ongikg weightloss

۳– مرحله پیش نگهدارنده وزن Pre maintenance
۴ – مرحله نگهدارنده وزن Maintekakce

۱ – مرحله مقدماتی که سخت ترین مرحله ی رژیم است معمولا ۲ هفته به طول می انجامد . رژیم در این مرحله فرد را وا می دارد که اغلب موانع برای کاهش وزن را از پیش پای خود بردارد . محدودیت شدید کربوهیدرات باید اعمال شود به طوری که کربوهیدرات مصرفی نباید از ۲۰ گرم در روز تجاوز کند که آن هم از سالاد و سبزیجات غیر نشاسته ای مجاز تامین می شود . سوخت و ساز بدن از مصرف کربوهیدرات به سوزاندن چربی تغییر می کند و بدن از لحاظ بیوشیمی آمادگی از دست دادن وزن را می یابد.

روزی ۳ ظرف سالاد . خوردن شکر ، دسر ، شیر کم چربی ، برنج سفید ، سیب زمینی و ماکارونی غیر مجاز است . در این مدت فرد باید دقیقا هر آنچه را برایش رخ می دهد در نظر داشته باشد چرا که مشخص می شود مقاومت فرد نسبت به از دست دادن چربی کمی کمتر از حد متوسط است معمولا بین ۷-۶ kg کاهش وزن پیدا میکنند و افراد دارای مقاومت بالا کمتر از این حد .

از دست دادن کتون که در نتیجه لیپولیز به وجود می آید در این مرحله از رژیم به وجود می آید که از بوی ادرار و همچنین با نوار تست لیپولیز قابل مشاهده است .

درمرحله ی دوم فرد در حین ازدست دادن وزن باید رعایت کند و شخص با رعایت این دستورآهسته به سوی هدف هدایت می شود .مرحله سوم رژیم پیش نگهدارنده وزن است که راهنمایی هایی در خصوص شیوه ی غذا خوردن می کند و در صورت پشتکار برای همیشه فرد وزنش را حفظ می کند .

مرحله ی چهارم رژیم نگهدارنده است ودر نهایت حال عمومی فرد رژیم گیرنده خوب می شود و خستگی ، تحریک پذیری ، افسردگی ، حواس پرتی ، سردرد ، بی خوابی ، سرگیجه ، دردهای عضلانی ، سوزش سر دل ، التهاب روده ، احتباس آب ، علایم پیش از قائدگی از بین می رود.

غذاهای مجاز برای رژیم مقدماتی ۱۴ روزه و رژیم نگهدارنده اتکینز

گوشت گوساله ، گاو، بره ، ژامبون ، ماهی تن . آ‎زاد ، حلوا ، قزل آلا ، کپور و…، گوشت ماکیان ، میگو ، صدف، تخم مرغ ، پنیر لیقوان ، خامه ای ، پیتزا و …

سبزیجات دارای ۱۰ % یا کمتر کربوهیدرات ، کاهو ، کلم سفید ، کلم قرمز ، گل کلم ، خیار، تربچه ، فلفل دلمه ، فلفل سبز ، کرفس ، جوانه ماش و گندم ، قارچ ، گوجه فرنگی ، زیتون ، پیاز ، جعفری ، ریحان ، از این سبزی ها و صیفی جات هم میتوان به شکل پخته یا تفت داده شده استفاده کرد : مارچوبه ، کلم برگ ، برگ چغندر ، بادمجان ، باقلا، تره فرنگی ، اسفناج ، کدو و ریواس .

رژیم اتکینز یکی از رژیم های خیلی سریعه که در دو هفته میتونید چیزی حدود ۵ کیلوکم کنید.

دکتر اتکینز معتقد است که استفاده زیاد از قندها و نشاسته ها باعث چاقی و دیابت و مشکلات مربوط به آنهاست. با مصرف زیاد این مواد لوزالمعده محبور به ترشح بیشتر و بیشتر هورمون انسولین می شود که این خود اولین عامل بروز مشکل سوخت و ساز مواد در بدن است.

این رژیم دارای ۴ مرحله است که مهم ترین و سخت ترین آن دو هفته اول که معروف به فاز القایی ست می باشد.

فاز ۱: القایی
در این فاز با محدود کردن کربوهیدرات ها به میزان ماکزیمم ۲۰ گرم در روز بدن مجبور به سوزاندن چربی ها می شود و به این حالت در اصطلاح کتوز می گویند در بسیاری کشورها می شود با خرید تست کتوز و انجام آزمایش آن در خانه به راحتی پی برد تا بدن به مرحله کتوز رسیده یا نه که البته بدون آن هم می توان از بوی بد دهان و بوی ادرار به این مسئله پی برد. این فاز ۲ هفته طول می کشد. سرعت کم کردن وزن در این فاز به شرط رعایت همه جانبه بسیار بالاست. تقریبا بین ۵ تا ۷ کیلو در این ۲ هفته کم می شود.

مهم ترین مواردی که باید در این مرحله بهش توجه کرد:
۱. مصرف حداکثر ۲۰ گرم کربوهیدرات در روز که آن هم باید از سبزیجات به خصوصی تامین شود و همه سبزیجات در فاز ۱ قابل استفاده نیستند. مصرف چربی و پروتئین هیچ محدودیتی نداره
۲. مصرف الکل، چای و قهوه ممنوع است مگر چای و قهوه بدون کافئین و یا چای گیاهی مثل رازیانه و بابونه
۳. مصرف مواد دارای کربوهیدرات بالا به کل ممنوع است از جمله برنج، نان، غلات و شیرینی ها
۴. نوشیدن فراوان آب(حداقل ۲ لیتر در روز)
۵. مصرف مکمل ها مثل مولتی ویتامین و به خصوص ویتامین های گروه ب

فاز ۲: ادامه از دست دادن وزن
هدف این مرحله که بلافاصله بعد از فاز ۱ شروع می شود افزودن تدریجی کربوهیدرات به میزان ۵ گرم در روز است و این کار تا زمانی که وزن کم می کنید ادامه دارد.
۱. این فاز تقریبا مثل فاز ۱ است ولی می توان ۵ گرم در روز کربوهیدرات را افزایش داد
۲. هدف این مرحله نزدیک شدن تدریجی به وزن هدف است
۳. مکمل ها و نوشیدن فراوان آب فراموش نشود
۴. اگر در این مرحله وزن استپ کرد می توان برای مدت چند روز دوباره به فاز ۱ و القایی برگشت

فاز ۳: آمادگی برای تثبیت وزن
۱. مثل فاز ۲ ولی میزان کربوهیدرات باز هم افزایش پیدا می کنه
۲. اضافه کردن کربوهیدرات را تا زمانی که وزن در حال کاهش هست ادامه می دهید

فاز ۴: تثبیت وزن برای همه عمر
هدف از این مرحله تثبیت وزن و مصرف کربوهیدرات های خوب است و مصرف قندها همچنان ممنوع است.

 

مواد غذایی مجاز در مراحل مختلف رژیم اتکینز

فاز۱ : خیار،کاهو،زیتون،جعفری،راز یانه،تربچه،فلفل،قارچ،کرفس ،شوید،رزماری، ریحون، یونجه! تمام گوشت های قرمز و سفید،روغن،کره،تخم مرغ،پنیر(تا ۱۵۰گرم)

فاز۲ : گوجه فرنگی،اسفناج،کلم،کلم براکلی،تره فرنگی،پیاز،بادمجان،کدو، توت فرنگی،تمشک،بادام،فندق، تخمه آفتابگردون

فاز۳ : دیگه به انتخاب خودتون میوه و سبزیجات را وارد تغذیه روزانه کنید

فاز۴ : در این مرحله خوردن نان سبوس دار و سیب زمینی هم آزاد است و کلا فازی ست که شما خودتون باید با دوری از شیرینی جات و کربوهیدرات های ساده مثل برنج سفید و نان سفیدبه ثابت ماندن وزنتان برای یک عمر کمک کنید.

 

این کتاب در سایت آمازون 13 دلار به فروش میرسد که ما ترجمه شده آن را با تمامی نکات و جزییات و تنها به مبلغ 27000تومان در اختیار شما قرار می دهیم.پس فرصت را از دست ندهید و هر چه سریعتر پر فروش ترین کتاب لاغری حال حاضر دنیا را دانلود کنید.

لینک فایل در سایت معروف آمازون

 

dratkins.ir

 در صورت نداشتن ایمیل،از ایمیل زیر استفاده کنید

salam.8745.salam@gmail.com

 

 سالم و موفق باشید

 

نوع فایل:Pdf

تعداد صفحه:262


مبلغ قابل پرداخت 77,000 تومان

توجه: پس از خرید فایل، لینک دانلود بصورت خودکار در اختیار شما قرار می گیرد و همچنین لینک دانلود به ایمیل شما ارسال می شود. درصورت وجود مشکل می توانید از بخش تماس با ما ی همین فروشگاه اطلاع رسانی نمایید.

Captcha
پشتیبانی خرید

برای مشاهده ضمانت خرید روی آن کلیک نمایید

  انتشار : ۲۶ اردیبهشت ۱۳۹۷               تعداد بازدید : 12157

برچسب های مهم

پکیج حرفه ای کسب درآمد میلیونی ( تضمینی و تست شده)

پکیج حرفه ای کسب درآمد میلیونی ( تضمینی و تست شده)

بسم الله الرحمن الرحیم ✓آپـدیـت جـدیـد اسفندمـاه ۱۴۰۲✓  **کسب درآمد از اینترنت روزانه تا ۲/۰۰۰/۰۰۰ میلیون تومان تضمینی و تست شده** ☆☆آموزش صفر تا صد کسب درآمد اینترنتی بالای ۵۰/۰۰۰/۰۰۰ میلیون تومان ماهانه، پشتیبانی ۲۴ ساعته ۷ روز هفته، ۱۰۰%حلال شرعی، کاملاً واقعی و تست ... ...

نمونه سوالات اکسل همراه با جواب pdf

نمونه سوالات اکسل همراه با جواب pdf

نمونه سوالات اکسل با جواب pdf دارای 164 سوال ویرایش و آپدیت شده میباشد . سوالات گلچین شده از بهترین و پر تکرارترین سوالات صفحه گسترده اکسل در آزمونهای استخدامی و فنی و حرفه ای است . آکادمی آی تی ویزیت را هر شش ماه یک بار آپدیت و بروز آوری میکند . ویژگیهای pdf نمونه سوالات ... ...

نمونه سوالات انباردار رشته حسابداری فنی حرفه ای | کاردانش  با جواب

نمونه سوالات انباردار رشته حسابداری فنی حرفه ای | کاردانش با جواب

این مجموعه مناسب برای هنرجویان هنرستان های فنی و کاردانش و همچنین هنرجویان سازمان  فنی و حرفه ای و سایر آموزشگاه ها جهت آمادگی آزمون می باشد  مجموعه شامل 4 فایل PDF با بیش از 120 سوال به همراه جواب می باشد قسمتی از محتوای فایل جهت بررسی شما پیش از خرید در زیر نمایش داده ... ...

لیست پسوند و پیشوند فامیلی مورد تایید سازمان ثبت احوال

لیست پسوند و پیشوند فامیلی مورد تایید سازمان ثبت احوال

لیست پسوند و پیشوند فامیلی مورد تایید سازمان ثبت احوال ... ...

طرح جابر اعضای میوه ای شکل بدن

طرح جابر اعضای میوه ای شکل بدن

طرح جابر اعضای میوه ای شکل بدن طرح جابر اعضای میوه ای شکل بدن مناسب برای پایه اول دبستان با فرمت ورد وقابل ویرایش این فایل کامل و آماده است و جهت ارائه به همکاران فرهنگی میباشد. این نمونه طرح جابر که برای شما تهیه کرده ایم و با قیمت مناسب در دسترس شما قرار داده ... ...

دانلود کتاب صوتی ژرفای زن بودن

دانلود کتاب صوتی ژرفای زن بودن

عنوان کتاب: ژرفای زن بودن نویسنده: مورین مورداک مترجم: سیمین موحد فرمت فایل ها: mp3 تعداد فایل ها: 17 حجم کل فایل ها: 106 مگابایت مدت زمان پخش: 8 ساعت زبان: فارسی توضیحات: کتاب صوتی «ژرفای زن بودن» با روایتی گرم، تاثیرگذار و دلنشین می‌شنویم. نویسنده‌ی این کتاب ... ...

اصول تهیه و برنامه ریزی انواع رژیمهای غذایی بیمارستانی

اصول تهیه و برنامه ریزی انواع رژیمهای غذایی بیمارستانی

حجم فایل : 704.9 KB نوع فایل : پاور پوینت تعداد اسلاید ها : 56 بنام خدا اصول تهیه و برنامه ریزی انواع رژیمهای غذایی بیمارستانی رژیم غذایی بیمارستانی (Hospital diet): تعریف : رژیمی است که به بیماران بستری داده می شودانواع متداول :رژیمهای روتین بیمارستانی عبارتند از : ... ...

جزوه فن شناسی معماری ایران_ گلابچی

جزوه فن شناسی معماری ایران_ گلابچی

دانلود جزوه فن شناسی معماری ایران_ گلابچی48 ص تایپ شده و پرشده pdf * از منابع مهم مبانی نظری معماری و ایستایی و فن ساختمان شامل معرفی دسته بندی ساختمایه هایسنگی،خشتی، چوبی و اجری و انواع طاق و طویزه و گنبد در ساختمانمقرنس،کاربندی،انواع پوشش ها،بادگیر،مناره ... ...

عدالت از دیدگاه نهج البلاغه

عدالت از دیدگاه نهج البلاغه

حجم فایل : 115.2 KB نوع فایل : پاور پوینت تعداد اسلاید ها : 33 عدالت از دیدگاه نهج البلاغه بسم الله الرحمن الرحیم فهرست: تعریف عدلچگونگی واداشتن نفس به عدالتویژگی های عدالتعوامل نیل به ستمگریاقسام ظلم و ستمنشانه های ستمکارانعواقب ظلم و ستماثرات عدالتاهمیت عدالتتوصیه هایی ... ...

پکیج کسب درآمد میلیونی ( تضمینی و تست شده)

بسم الله الرحمن الرحیم  *کسب درآمد از اینترنت روزانه ۲،۰۰۰،۰۰۰ میلیون تومان تضمینی و تست شده*  آپدیت جدید آبان ۱۴۰۲  ((آموزش صفر تا صد کسب درآمد اینترنتی بالای ۵۰،۰۰۰،۰۰۰ میلیون تومان ماهانه، پشتیبانی ۲۴ ساعته ۷ روز هفته، ۱۰۰%حلال شرعی، کاملاً واقعی و تست ...

کاربرد ریاضی و آمار در محاسبات بیمه ای

کاربرد ریاضی و آمار در محاسبات بیمه ای

حجم فایل : 59.3 KB نوع فایل : پاور پوینت تعداد اسلاید ها : 26 بنام خدا کاربرد ریاضی و آمار در محاسبات بیمه ای ریاضیات به دو شاخه تقسیم می شود:ریاضیات محضریاضیات کاربردیدر سالهای اخیر حوزه های جدیدی به این تقسیم بندی اضافه شده است از جمله آموزش ریاضیات و ریاضیات مالی ... ...

طرح جابر برگ

طرح جابر برگ

طرح جابر برگ طرح جابر برگ، یک پروژه علمی تحقیقاتی است که تقریبا از سال 1394 در مدارس ابتدایی پایه اول تا ششم انجام میگیرد. نام این طرح برگرفته از اسم دانشمند مشهور ایرانی ، جابر بن حیان،که ملقب به پدر علم شیمی می باشد. گرچه والدین بسیاری از دانش آموزان با این طرح آشنا هستن ... ...

دریافت فایل : طرح جابر برگ
کتاب از سیر تا پیاز بازاریابی شبکه ای

کتاب از سیر تا پیاز بازاریابی شبکه ای

نام کتاب : از سیر تا پیاز بازاریابی شبکه ای نویسنده : زیگ زیگلار مترجم : زینب فرجی و مصطفی عابدینی فرد فرمت : pdf ... ...

طرح جابر حرکت جانوران

طرح جابر حرکت جانوران

طرح جابر حرکت جانوران طرح جابر حرکت جانوران مناسب برای پایه دوم دبستان به همراه دفتر کارنما با فرمت ورد و قابل ویرایش این فایل کامل و آماده است و جهت ارائه به همکاران فرهنگی میباشد. این نمونه طرح جابر که برای شما تهیه کرده ایم و با قیمت مناسب در دسترس شما قرار ... ...

دانلود جزوه ی تحلیل سازه 1 مهندس طاحونی  دانشگاه صنعتی امیر کبیرpdf

دانلود جزوه ی تحلیل سازه 1 مهندس طاحونی دانشگاه صنعتی امیر کبیرpdf

عنوان:دانلود جزوه ی تحلیل سازه 1 مهندس طاحونی pdf حجم فایل:عالی نوع فایل:pdf تعداد صفحات:112صفحه کیفیت فایل:عالی توضیح مختصری در مورد تحلیل سازه: تحلیل سازه، فرآیند محاسبه و تعیین اثرات بارها و نیروها بر روی یک سازه، ساختمان یا یک شیء است. تحلیل سازه از اهمیت زیادی ... ...

طرح جابر رسانا نارسانا

طرح جابر رسانا نارسانا

طرح جابر رسانا نارسانا طرح جابر رسانا نارسانا مناسب برای پایه چهارم و پنجم دبستان به همراه دفتر کارنما .بافرمت ورد وقابل ویرایش این فایل کامل و آماده است و جهت ارائه به همکاران فرهنگی میباشد. این نمونه طرح جابر که برای شما تهیه کرده ایم و با قیمت مناسب در دسترس شما قرار ... ...

طرح جابر آبنما

طرح جابر آبنما

طرح جابربن حیان آبنما طرح جابر آبنما مناسب برای پایه چهارم دبستان به همراه دفتر کارنما با فرمت ورد و قابل ویرایش این فایل کامل و آماده است و جهت ارائه به همکاران فرهنگی میباشد. این نمونه طرح جابر که برای شما تهیه کرده ایم و با قیمت مناسب در دسترس شما قرار داده ایم طرح جابر ... ...

دریافت فایل : طرح جابر آبنما
دانلود پاورپوینت هوش تجاری (نسخه کامل)

دانلود پاورپوینت هوش تجاری (نسخه کامل)

عنوان: هوش تجاری فرمت فایل: ppt تعداد اسلاید ها: 146 زبان: فارسی دسته بندی: علوم انسانی، علوم اقتصادی چکیده: سیستم های هوشمند: - هوشمندی، قابليت دنبال کردن هدف به همان روشی است، که انسان دنبال می کند. - يک سيستم هرچه به انسان نزديکتر باشد، هوشمندتر است. - سيستم ... ...

MTI

MTI

حجم فایل : 535.9 KB نوع فایل : پاور پوینت تعداد اسلاید ها : 14 بنام خدا MTI مقدمه: MTI : Moving Target Indication آشکار ساز اهداف متحرک در رادار های موج پیوسته(CW) با استفاده از تغییر فرکانس دوپلر در یک هدف متحرک میتوان سرعت نسبی این هدف را مشخص کرد. که ما این ویژگی را ... ...

دریافت فایل : MTI
كتاب تاريخ ايران ايلاميها و آريايي ها تا پايان دوره هخامنشي

كتاب تاريخ ايران ايلاميها و آريايي ها تا پايان دوره هخامنشي

حجم فایل : 5.4 MB نوع فایل : پاور پوینت تعداد اسلاید ها : 364 بنام خدا كتاب تاريخ ايران ايلاميها و آريايي ها تا پايان دوره هخامنشي تاريخ ايران ايلاميها وآريايها تا پايان دوره هخامنشي جغرافياي طبيعي ايران مرزهاي طبيعي ايران:در شمال‌ ‌ رود ارس‌ در ميان‌ جمهوري‌ آذربايجان‌ ... ...

طرح جابر هوش مصنوعی

طرح جابر هوش مصنوعی

طرح جابر هوش مصنوعی طرح هوش مصنوعی مناسب برای پایه چهارم و پنجم دبستان به همراه دفتر کارنما .بافرمت ورد وقابل ویرایش این فایل کامل و آماده است و جهت ارائه به همکاران فرهنگی میباشد. این نمونه طرح جابر که برای شما تهیه کرده ایم و با قیمت مناسب در دسترس شما قرار داده ایم طرح ... ...

دریافت فایل : طرح جابر هوش مصنوعی
طرح جابر هوا

طرح جابر هوا

طرح جابر هوا طرح جابر هوا مناسب برای پایه اول دبستان به همراه دفتر کارنما .بافرمت ورد وقابل ویرایش این فایل کامل و آماده است و جهت ارائه به همکاران فرهنگی میباشد. این نمونه طرح جابر که برای شما تهیه کرده ایم و با قیمت مناسب در دسترس شما قرار داده ایم طرح جابر کلاس اول ... ...

دریافت فایل : طرح جابر هوا
بحران در مدارس 1

بحران در مدارس 1

حجم فایل : 463.9 KB نوع فایل : پاور پوینت تعداد اسلاید ها : 38 بحران در مدارس اهميت مدرسه : كشورايران داراي يكي ازجوانترين جمعيتهاي عصرحاضراست ، تقريباَ نيمي ازجمعيت راگروههاي سني زير20 سال تشكيل مي دهند، كه دانش آموزان عمدتاَ دراين رده سني قراردارند.به دليل كشرت جمعيت ... ...

دریافت فایل : بحران در مدارس 1
سابلیمینال بخشش و رهایی

سابلیمینال بخشش و رهایی

خواص استفاده از سابلیمینال بخشش و رهایی: بخشش دیگران رهایی از افکار آزار دهنده رهایی و آزادی و کینه ها تسلط بر خویشتن و زندگی خویش رهایی و آزادی بازگشت نشاط و شادی در زندگی جایگزین کردن افکار مثبت حتما برای شما هم پیش آمده که یک سری افکار آزار دهنده که مربوط به ... ...

کنترل کیفی دستگاههای سی تی اسکن

کنترل کیفی دستگاههای سی تی اسکن

حجم فایل : 7.3 MB نوع فایل : پاور پوینت تعداد اسلاید ها : 135 کنترل کیفی دستگاههای سی تی اسکن مقدمه آزمون های کنترل کیفی آزمون هاي كنترل كيفي آزمون های بحرانيآزمون های پذيرشآزمون هاي دوره ایآزمون هاي ويژه تعمير و نگهداري آزمون هاي بحراني آزمون هائی هستند که بمنظور ... ...

بوفه 1

بوفه 1

طرح بوفه ،پلان 2برش ،پرسپکتیو و سایت پلان (طراحی شده توسط گروه آرت) ... ...

دریافت فایل : بوفه 1
پسماندهای الکتریکی و الکترونیکی چیست؟

پسماندهای الکتریکی و الکترونیکی چیست؟

حجم فایل : 1.7 MB نوع فایل : پاور پوینت تعداد اسلاید ها : 29 بنام خدا پسماندهای الکتریکی و الکترونیکی چیست؟Electrical-Waste (E-Waste)(Waste Electrical and Electronic Equipment (WEEE یک اصطلاح مورد استفاده برای پوشش تقریبا تمام تجهیزات الکتریکی و الکترونیکی است که می ... ...

فنون و مهارت هاي ارتباطي در پيشگيري از اعتياد

فنون و مهارت هاي ارتباطي در پيشگيري از اعتياد

حجم فایل : 933.8 KB نوع فایل : پاور پوینت تعداد اسلاید ها : 125 بنام خدا فنون و مهارت هاي ارتباطي در پيشگيري از اعتياد سرفصل هاي درس مقدمه تعريف فرايند ارتباط موانع ارتباط ويژگي هاي ارتباط در گروه هاي مختلف سني ويژگي هاي برقراري ارتباط با گروه هاي مختلف تعريف كانال هاي ... ...

روش های تحریک الکتریکی مغز

روش های تحریک الکتریکی مغز

حجم فایل : 722.0 KB نوع فایل : پاور پوینت تعداد اسلاید ها : 25 روش های تحریک الکتریکی مغز:Transcranial Electrical:ECT (Electro-Convulsive Therapy)CES (Cranial Electrical Stimulation)TDCS (Transcranial Direct Current Stimulation) Surgical:VNS (Vagus Nerve Stimulation)DBS ... ...

اگر به یک وب سایت یا فروشگاه رایگان با فضای نامحدود و امکانات فراوان نیاز دارید بی درنگ دکمه زیر را کلیک نمایید.

ایجاد وب سایت یا
فروشگاه حرفه ای رایگان

مرجع دانلود انواع فایل ها و پکیج های آموزشی، پایان نامه و مقالات دانشگاهی

فید خبر خوان    نقشه سایت    تماس با ما